Ik lig in een haven die nog niet in de Blue Water App staat?
Er komen steeds meer havens bij waar je met Blue Water App kunt betalen. Toch zul je af en toe in een haven liggen waar dit nog niet kan. Wanneer je enthousiast bent over het gebruik van de app mag je het altijd aankaarten bij de havenmeester wanneer je deze spreekt.
Hoe kan ik laten weten dat ik een goed idee heb voor de Blue Water App?
Laat ons je goede idee horen via info@bluewaterapp.com, zodat wij dit mee kunnen nemen in de verdere ontwikkeling van de app.
Hoe gaat Blue Water App om met mijn gegevens?
Wij gaan heel zorgvuldig om met jouw gegevens en delen deze niet met partijen die niet noodzakelijk zijn voor het afhandelen van de transacties. Bekijk hier de gebruiksvoorwaarden en privacyverklaring.
Ik heb geen boot, maar wil graag Blue Water App bekijken?
Wanneer je kiest voor 'ik sla deze stap over' wanneer de app vraagt om in te loggen, kun je de app bekijken. Betalen of boeken is alleen mogelijk met een account en betreffende bootgegevens.
Stuurt Blue Water App push berichten?
Blue Water App stuurt je alleen een push bericht wanneer er nieuwe ontwikkelingen zijn die interessant zijn voor de gebruiker, zoals bijvoorbeeld een nieuwe haven waar je met de app kunt betalen. Je kunt de push berichten ook uitzetten in de app. Je krijgt dan alleen een bevestiging van de betaling per mail.
Waarom vraagt Blue Water App toegang tot je locatie?
Wanneer de locatie voorziningen voor Blue Water App aan staan, kan de app meteen de betaalpagina openen van de haven waar je op dat moment bent.
Wat is het verschil tussen boeken en betalen?
Boeken doe je vooruit; dit kan een uur zijn of meerdere dagen. Betalen doe je wanneer je in de haven bent. In de havens waar je kan betalen gaat de Blue Water App automatisch op de betaalstand wanneer de locatie voorzieningen voor de app aan staan.
Wat betekenen de groene en grijze ankers op de kaart?
Bij de havens met groene ankers op de kaart kun je boeken of betalen met Blue Water App en bij de havens met grijze ankers is dit nog niet mogelijk, maar je kunt al wel alle haveninformatie vinden.
Als ik heb geboekt en/of betaald via de Blue Water App, waar mag ik in de haven afmeren?
Tijdens het betalings- of boekingsproces ontvang je pop-up bericht van de havenmeester. Daarin wordt aangegeven waar in de haven je mag liggen. Mocht je deze pop up gemist hebben, kijk dan of je je kunt melden bij de meldsteiger in de haven.
Ik heb geboekt en betaald via de Blue Water App maar de havenmeester geeft aan dat er geen boeking is gedaan?
Laat de bevestigingsmail, die u van de Blue Water App heeft ontvangen, zien aan de havenmeester of kijk in de app bij ‘mijn boekingen’. Mocht u er niet uitkomen met de havenmeester, neem dan contact op met de Blue Water App via info@bluewaterapp.com.
Ik zie in de haven uitingen van Blue Water App. Wat betekent dit?
Deze haven is aangesloten bij de Blue Water App en hier kan je betalen en boeken vanaf de boot met je telefoon via de Blue Water App. De prijzen zijn gelijk als betalingen in het havenkantoor.
Waar kan ik met vragen terecht over een bepaalde haven?
In het profiel van de haven in de Blue Water App kan je het telefoonnummer vinden zodat je contact kan opnemen met vragen over activiteiten, services en andere zaken.
Waar kan ik terecht voor andere vragen voor Blue Water App?
Neem contact op met de Blue Water App via info@bluewaterapp.com.
De app opent niet goed
Wanneer de app niet goed opent kan het zijn dat de app een upate heeft gehad. Blijft het probleem zich voordoen, dan kunt u dit aan ons doorgeven via +31 (0)20 2440844 of info@bluewaterapp.com, wij kunnen dan proberen met u mee te kijken.
Waar vind ik de toegangscode voor de hekken voor havens die met Blue Water App sloten werken?
Ga naar "Instellingen" en via "Mijn account" ga naar "Mijn toegangen"
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Blue Water App stuurt als de boeking is betaald altijd een bevestigingsmail. De e-mail is waarschijnlijk in je ‘spam of reclame’ map beland. Je kunt de boeking en betalingen ook terugvinden in de app: ga naar “Instellingen” en via "Mijn account" ga naar “Mijn boekingen”
Hoe kan ik een bootprofiel aanmaken?
Ik krijg een melding dat mijn e-mail al geregistreerd is
Waarschijnlijk heb je in de afgelopen jaren al een keer geregistreerd voor de Blue Water App. Klik op “Reset wachtwoord” en ga verder met het wachtwoord dat je ontvangt via de e-mail.