FAQ

Hieronder vind je de meest gestelde vragen:

Waarom duurt het laden van de App zolang?
De eerste keer laden van de Blue Water App duurt langer wanneer je geen goede wifi verbinding of 4G netwerk hebt, omdat de haven gegevens opgevraagd worden.
Let op er zijn Android telefoons met een zeer klein geheugen en deze telefoons zullen doorgaans veel langer moeten laden om alle havengegevens op te halen.

Op onze website https://www.bluewaterapp.nl en hieronder vertelt onze Manon in een filmpje hoe je de app kunt downloaden en een profiel kunt aanmaken.
 
De Blue Water App is gratis voor de vaarder en wij berekenen geen extra kosten voor het gebruik van de Blue Water App; je betaalt hetzelfde bedrag als in het havenkantoor.

Je zult begrijpen dat iedere haven, die via de Blue Water App boekbaar is, moet worden aangesloten op het systeem. Wij zouden het heel fijn vinden als jij de havenmeester vraagt om contact met ons op te nemen. Wij zullen dan alles in werking stellen om deze haven aan de lijst toe te voegen.
Laat ons je goede idee horen via info@bluewaterapp.com, zodat wij dit mee kunnen nemen in de verdere ontwikkeling van de app.
Wij gaan heel zorgvuldig om met jouw gegevens en delen deze niet met partijen die niet noodzakelijk zijn voor het afhandelen van de transacties. Ga naar de volgende  link voor onze Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring: https://bluewaterapp.nl/links-voor-vaarders
Klik op de knop “ik sla deze stap over” wanneer je moet inloggen. Alleen wanneer je gaat boeken en betalen is het noodzakelijk dat je een account hebt met je bootgegevens.
Hiermee kunnen wij je optimaal op de hoogte houden van je betalingen en boekingen. Je kunt de push berichten uitzetten in de app en dan krijg je ten alle tijden nog een e-mail van je boeking of betaling.
Het is belangrijk dat Blue Water App weet waar je bent wanneer je de App gebruikt, omdat wij zo de juiste havens in de buurt kunnen tonen en ook kunnen we hiermee het betalen en boeken veel beter en sneller verwerken.

Boeken doe je vooruit; dit kan een uur zijn of meerdere dagen. Het betalen doe je als je al in de haven bent. In de havens waar je kan betalen gaat de Blue Water App automatisch op de betaalstand.

Bij de havens met groene ankers op de kaart kun je boeken of betalen met de Blue Water App en bij de havens met grijze ankers is dit nog niet mogelijk, maar je kunt al wel alle haveninformatie vinden. Stuur ons een email naar Info@bluewaterapp.nl als je graag wil dat een haven Blue Water App gaat gebruiken en vraag uiteraard bij de haven waarom de havenmeester nog niet meedoet met de Blue Water App.


Tijdens de boeking heb je een pop-up gekregen. Dit bericht is van de havenmeester en daarin wordt aangegeven waar je kunt gaan liggen. Mocht je deze pop up gemist hebben, kijk dan of je je kunt melden bij de meldsteiger in de haven.

Laat de bevestigingsmail, die u van de Blue Water App heeft ontvangen, zien aan de havenmeester of kijk in de app bij ‘mijn boekingen’. Mocht u er niet uitkomen met de havenmeester, neem dan contact op met de Blue Water App via info@bluewaterapp.com.
Deze haven is aangesloten bij de Blue Water App en hier kan je betalen en boeken vanaf de boot met je telefoon via de Blue Water App. De prijzen zijn gelijk als betalingen in het havenkantoor.
In het profiel van de haven in de Blue Water App kan je het telefoonnummer vinden zodat je contact kan opnemen met vragen over activiteiten, services en andere zaken.

Neem contact op met de Blue Water App via info@bluewaterapp.com.
 
In principe mag dit niet gebeuren en neem direct contact op met info@bluewaterapp.com zodat wij het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Ga naar "Instellingen" en via "Mijn account" ga naar "Mijn toegangen"
Blue Water App stuurt als de boeking is betaald altijd een bevestigingsmail. De e-mail is waarschijnlijk in je ‘spam of reclame’ map beland. Je kunt de boeking en betalingen ook terugvinden in de app: ga naar “Instellingen” en via "Mijn account" ga naar “Mijn boekingen”

Zorg voor een goede internet verbinding en herlaad de email opnieuw door deze simpelweg te openen.
Copyright 2019 © Blue Water APP