FAQ

Hieronder vind je de meest gestelde vragen:

Ik lig in een haven die nog niet in de Blue Water App staat?
Er komen steeds meer havens bij waar je met Blue Water App kunt betalen. Toch zul je af en toe in een haven liggen waar dit nog niet kan. Wanneer je enthousiast bent over het gebruik van de app mag je het altijd aankaarten bij de havenmeester wanneer je deze spreekt. 
Laat ons je goede idee horen via info@bluewaterapp.com, zodat wij dit mee kunnen nemen in de verdere ontwikkeling van de app.
Wij gaan heel zorgvuldig om met jouw gegevens en delen deze niet met partijen die niet noodzakelijk zijn voor het afhandelen van de transacties. Bekijk hier de gebruiksvoorwaarden en privacyverklaring.
Wanneer je kiest voor 'ik sla deze stap over' wanneer de app vraagt om in te loggen, kun je de app bekijken. Betalen of boeken is alleen mogelijk met een account en betreffende bootgegevens.
Blue Water App stuurt je alleen een push bericht wanneer er nieuwe ontwikkelingen zijn die interessant zijn voor de gebruiker, zoals bijvoorbeeld een nieuwe haven waar je met de app kunt betalen. Je kunt de push berichten ook uitzetten in de app. Je krijgt dan alleen een bevestiging van de betaling per mail.
Wanneer de locatie voorziningen voor Blue Water App aan staan, kan de app meteen de betaalpagina openen van de haven waar je op dat moment bent. 

Boeken doe je vooruit; dit kan een uur zijn of meerdere dagen. Betalen doe je wanneer je in de haven bent. In de havens waar je kan betalen gaat de Blue Water App automatisch op de betaalstand wanneer de locatie voorzieningen voor de app aan staan.
Bij de havens met groene ankers op de kaart kun je boeken of betalen met Blue Water App en bij de havens met grijze ankers is dit nog niet mogelijk, maar je kunt al wel alle haveninformatie vinden. 


Tijdens het betalings- of boekingsproces ontvang je pop-up bericht van de havenmeester. Daarin wordt aangegeven waar in de haven je mag liggen. Mocht je deze pop up gemist hebben, kijk dan of je je kunt melden bij de meldsteiger in de haven.

Laat de bevestigingsmail, die u van de Blue Water App heeft ontvangen, zien aan de havenmeester of kijk in de app bij ‘mijn boekingen’. Mocht u er niet uitkomen met de havenmeester, neem dan contact op met de Blue Water App via info@bluewaterapp.com.
Deze haven is aangesloten bij de Blue Water App en hier kan je betalen en boeken vanaf de boot met je telefoon via de Blue Water App. De prijzen zijn gelijk als betalingen in het havenkantoor.
In het profiel van de haven in de Blue Water App kan je het telefoonnummer vinden zodat je contact kan opnemen met vragen over activiteiten, services en andere zaken.

Neem contact op met de Blue Water App via info@bluewaterapp.com.
 
Wanneer de app niet goed opent kan het zijn dat de app een upate heeft gehad. Blijft het probleem zich voordoen, dan kunt u dit aan ons doorgeven via +31 (0)20 2440844 of info@bluewaterapp.com, wij kunnen dan proberen met u mee te kijken.

Ga naar "Instellingen" en via "Mijn account" ga naar "Mijn toegangen"
Blue Water App stuurt als de boeking is betaald altijd een bevestigingsmail. De e-mail is waarschijnlijk in je ‘spam of reclame’ map beland. Je kunt de boeking en betalingen ook terugvinden in de app: ga naar “Instellingen” en via "Mijn account" ga naar “Mijn boekingen”

Waarschijnlijk heb je in de afgelopen jaren al een keer geregistreerd voor de Blue Water App. Klik op “Reset wachtwoord” en ga verder met het wachtwoord dat je ontvangt via de e-mail.
Copyright 2021 © Blue Water APP